VVD Edam-Volendam blij met Barbara Visser en Mona Keijzer in kabinet

Veiligheid: staatssecretaris Barbara Visser Met Barbara Visser uit Zaandam als VVD staatssecretaris op defensie hebben we een betrouwbare daadkrachtige bestuurder die met name aandacht zal hebben voor onze veiligheid. Daarnaast zal zij altijd betrokken blijven bij onze lokale belangen zoals de dijkversterking en de visserij, waarvoor ze zich de afgelopen jaren vaak heeft ingezet en onze gemeente heeft bezocht. Wij wensen Barbara veel succes met haar nieuwe functie.

Economie: staatssecretaris Mona Keijzer

Ook onze eigen Mona Keijzer uit Edam-Volendam wordt staatssecretaris namens het CDA. Zij krijgt de portefeuille economische zaken. Voor een ondernemende gemeente als Edam-Volendam een heel goede zaak. Wij wensen haar veel succes en hebben er alle vertrouwen in dat zij met haar ‘niet lullen maar pellen’ aanpak veel voor ons kan betekenen.

VVD Edam-Volendam is blij met deze twee krachtige praktische aanpakkers in het kabinet op dan ook nog op zulke belangrijke portefeuilles. Samen kunnen we werken aan een veilige en economisch voortvarende regio Zaanstreek-Waterland.