Waar wil jíj dat het grote verkiezingsdebat in PX en uitgezonden op de LOVE over gaat?

De gemeente organiseert een politiek debat op zaterdag 14 november in de PX, om 14.30 uur. De LOVE gaat dit debat uitzenden. De politieke partijen zijn gevraagd om uiterlijk aanstaande vrijdag onderwerpen aan te dragen.

Samen sterk!...

De VVD vindt dat dit debat niet moet gaan over wat politici willen vertellen, maar over wat kiezers beweegt. Daarom roept de VVD inwoners op om ook vragen en onderwerpen ook aan te dragen.

De IBEV en de Palingprofs doen dit al. Maar er zijn veel meer groepen die deze kans kunnen pakken om de politiek te informeren en beïnvloeden. Bijvoorbeeld de Seniorenraad, Sportkoepel, WMO-raad, Fietserbond, verschillende ondernemersverenigingen, Behoud Waterland, dorpsraden, Zuyderzee Alliantie, sportverenigingen en vele anderen.

Laat je (snel) horen

Maar let op, het is kort dag. Deze week moet de input al zijn geleverd! Wie snel de kans grijpt om de democratie te versterken, kan zijn reactie sturen aan wimrunderkampvvd@gmail.com. Dan zorgen wij dat het bij de gemeente terecht komt.

Tot 14 november in de PX!